V četrtek, 14. marca smo z učenci prvih razredov izpeljali dan dejavnosti, na temo: Učimo se sodelovanja. Učenci so se s pomočjo različnih iger, eksperimentov, urili v sodelovanju. S pomočjo gledališča so uprizarjali situacije, v katerih sodelujemo oz. ne sodelujemo, ter pri tem iskali možne rešitve.
0 Comments
Učenka 6. c razreda, Ajna Lihović, se je udeležila državnega tekmovanja iz znanja angleškega jezika, na kar smo izjemno ponosni.
Stiskamo pesti za Ajnin uspeh! V ponedeljek, 18. 3. 2024, smo se z učenci 8. in 9. razreda odpeljali proti Idriji. Ogledali smo si rudnik Idrija, učenci so imeli možnost spoznati, kako je potekalo pridobivanje živosrebrove rude. Po ogledu rudnika smo se peš odpravili proti Topilnici Hg, kjer smo si ogledali način predelave živosrebrove rude. S pomočjo eksperimentov, animacij, videoposnetkov in naprav, ki delujejo na osnovi Hg, smo spoznali in doživeli pomen te edinstvene tekoče kovine, ki je spreminjala svet. Po ogledu rudnika in topilnice smo se odpravili proti domu. V ponedeljek so 6. razrede obiskale tri pripovedovalke, ki so učence popeljale v čudežni svet pravljic. Najprej smo lahko prisluhnili tipičnim slovenskim pravljicam, nato smo ponovili značilnosti pravljic in se seznanili z malimi skrivnostmi pripovedovalcev. Sledil je ustvarjalni del, kjer smo s pomočjo pripovedovalskih kock, prosojnic in pravljičnih zemljevidov sami sestavljali pravljice ter jih na koncu tudi delili med sabo. Možgani so delali na polno, domišljija je švigala sem ter tja, tudi treme je bilo nekaj, vendar smo z dobro voljo, medsebojno pomočjo in malo čarovnije zmogli premagati vse ovire, tako da smo pravočasno in srečno prispeli do cilja. "In vsi so bili veseli, da se je tako dobro končalo."
Pet učiteljev OŠ Kašelj se v tem tednu nahaja v Blagoevgradu (Bolgarija) na šoli IV Osnovno uchilishte Dimcho Debelyanov. Učitelji iz Turčije in Slovenije spremljamo bolgarske kolege pri njihovem pedagoškem delu. Spoznavamo različne pristope, oblike in metode dela.
Udeležujemo se različnih delavnic, predavanj in učnih ur. Aktivno sodelujemo na urah izvedenih po STEAM pristopu. Senčenje na delovnem mestu poteka v okviru projekta CIN (Classroom in nature), pod okriljem Erasmus+ programa. V petek je prvošolce obiskala gospa Mateja. S seboj je prinesla veliko pisano roko, ki je takoj pritegnila našo pozornost. Povedala nam je, da nas vsak prst opominja na eno od zdravih navad, ki so za nas pomembne. Da pa nismo ostali samo pri besedah, smo se odpravili tudi na sprehod. Del naučenega smo želeli preizkusiti tudi v praksi. Ugotovili in potrdili smo, da je lahko zunaj luštno tudi v malo slabšem vremenu. No, pa saj mi to že vemo! V petek popoldne, 8. 3., so šolski prostori na predmetni stopnji oživeli v vsemogočih barvah. Slišalo se je smeh, vzklike navdušenja, veliko je bilo čudenja, roke in možgani so delali na polno. Ponovno smo namreč izvedli večer v knjižnici za učence od 6. do 9. razreda. Učenci so preizkušali svoje spretnosti v različnih delavnicah. Na matematični delavnici so kvadrate in kocke uporabili za reševanje matematičnih ugank, sestavljali so telesa iz Jovo ploščic in zgradili mesto poliedrov. Na impro-literarni ustvarjalnici so spoznavali nenavadne predmete, se prelevili v detektive in reševali skrivnostne primere, ustvarjali in pripovedovali edinstvene zgodbe ter preizkušali meje svoje domišljije. Na kozmetični delavnici so učenci urili eksperimentalne veščine in spoznali pomen sterilnega dela pri izdelovanju kozmetike. Izdelali so dišečo svečko iz sojinega voska, balzam za ustnice in svetleč lip gloss. Na kulinarični delavnici pa so pripravili 3-hodni meni, s katerim so zvečer razveselili lačna usta vseh udeležencev večera. Vse jedi po vrsti so bile izvrstne, poleg tega pa še prava paša za oči. Večer smo zaključili s socialnimi igrami, ki so vključevale lončke in balone, sprehod po šoli z zavezanimi očmi ter igre v krogu. Na koncu je ostal okus po »šeeeeee«, zato bo treba to zagotovo še kdaj ponoviti. Učenci 2. razreda so v okviru tehniškega dne spoznavali ljudska glasbila. Na zelo zanimiv način jih je predstavil gospod Darko Korošec. Drumlica, citre, gosli, piščalka, lončeni bas, palični klavir, dežna palica ... Nekateri so se preizkusili tudi v igranju, prav vsak pa je izdelal svoj bobenček - ropotuljo. 8. razredi so v okviru dneva dejavnosti spoznali poklice, kjer je pomembno dobro znanje kemije. Bili so genetiki, forenziki, kemijski analitiki in naravovarstveniki.
Spoznavali smo delo s preglednicami, vzorci in zaporedji. |
Foto arhiv OŠ Kašelj
April 2024
|