Prvi šolski ponedeljek v novembru smo spoznavali čare sinhronizacije risank, kako jih ustvarjajo, kakšno opremo potrebujemo, kako spreminjati glasove in še marsikaj. Nato je vsak učenec dobil priložnost, da se preizkusi v sinhronizaciji, najprej trailerja za telefonsko aplikacijo, nato pa so še improvizirali besedilo v risanki Pat in Mat (A je to!). Na koncu smo se vsi drli: "Mi bi šeeee!" Učitelj Jani postane Govoreči Hank. Kašeljski mojstri pred malico. Kašeljski mojstri po malici.
0 Comments
Tudi 7. razredi so se odpravili na jezikovno popotovanje v Pionirski dom, od tam pa na štiri konce sveta, družbo pa so jim delale ustvarjalne delavnice: francoščina–umetnost, angleščina–glasba, kitajščina–animacija in nemščina–gledališče. We had a great time! Merci! Ves svet je oder in vsi mi igralci! Trinajstega oktobra smo se igrali z lastno in tujo domišljijo, se v šoli zbrali, vzeli malico, se s tovarišijo vkrcali na bus ter na parodijo gledališča v Pionirski dom podali. V manjših skupinah smo vsi igralci postali, se hahljali, čudili in režali, predvsem pa smo strahu pred nastopanjem vrata pokazali, saj smo na odru življenja stali. Iz Kašlja smo s šestošolci najprej odpotovali v Pionirski dom v Ljubljano, od tam pa v petih skupinah na različne konce sveta. Imeli smo jezikovno-kulturne delavnice z različnimi dejavnostmi, pari pa so bili nemščina-gledališče, angleščina-glasba, japonščina-likovna, kitajščina-animacija in francoščina-slikarstvo. Učenci so skozi zabavo spoznavali druge kulture in jezike. Arigato! Na šoli letos vsaj enkrat na mesec izvedemo akcijo Vsi eNaKi vsi drugačni. Na ta dan zaposleni in učenci pridemo v šolo v skladu z izzivom dneva. Namen je spodbujanje ustvarjalnosti, sprejemanje drugačnosti, večanje pripadnosti šolski skupnosti in nenazadnje popestritev šolskega vsakdana. Devetošolka Sara je takole zapisala svoje mnenje o izzivih in zakaj se nanje odzovejo: »Meni se zdi, da se odzovemo, ker nas izzivi pritegnejo, ker nam je všeč ideja po nečem novem in ker tako ozaveščamo drug drugega o različnih stvareh. Zdi se mi, da je dobro, če so izzivi taki, da stopimo iz cone udobja (ne samo učenci, ampak tudi učitelji). Menim, da bi bilo to dobro za vse, saj nas pripravi na različne situacije in na to, da se v življenju ne dogaja vse po našem okusu, ter da se tako navajamo na nenavadne stvari, kar bi lahko pripomoglo k širjenju našega pogleda na svet.« Sedmošolki Adni pa se zdi to pomembno, ker lahko tudi na tak način »izražamo spoštovanje do oseb, ki imajo težave. S tem jim pokažemo podporo. To je lepo, ker jim pomagamo in jih ohrabrimo, da vedo, da niso sami.« SEPTEMBER - nogavičkeOKTOBER - zanimivi napisiNOVEMBER - brez šolske torbeUčenci 6. razredov so na dnevu dejavnosti ustvarili čisto svojo radijsko oddajo. Bili so napovedovalci, tehniki, novinarji in glasbeni opremljevalci. Mentorji so bili zelo zadovoljni z njihovim delom in ne bomo presenečeni, če koga od njih kmalu slišimo na Valu 202. Preverite tudi sami in poslušajte oddaje radia Kašljani, radia Žurer, radia Goldfish in radia Nisem še!
Med 3. in 5. novembrom se je 25 učencev udeležilo TABORA ZA NADARJENE. Tokratni poudarek je bil na pripravah za šolska tekmovanja, in sicer so učenci izpopolnjevali svoje znanje matematike in geografije. Poglejte si nekaj utrinkov. |
Foto arhiv OŠ Kašelj
July 2024
|