Med netopirji nastal je špetir. Kdo veščo dobi, kje komarji so vsi. Potiho so se kregali, vseeno bili so slišani. Z drevesa priletel je velik Skovir: “Bom jaz vse pojedel, da bo mir!” Murenčki muzicirajo, melodijo igrajo. “Murenke” pa izbirajo, se fino imajo. Čebelice nektar naberemo, najlepše rože izberemo, v panj poletimo, si nožice operemo. Še divji ples za slovo, malo nam je že hudo, jutri se že vračamo. No, malo pa tudi veseli smo. (Napisala: učiteljica Neža)
0 Comments
Skozi sneg stopica dolga stonoga. Ena noga levo, ena noga desno, ena noga, kot vedno, ne uboga. Mravljice smo, vohamo. Vonje prepoznavamo. Kdor najboljši nos ima, ta je taprava mravljica. V širno vesolje gremo mi po svoje. Mahamo planetom in vsaj trem kometom. Ko noč se spusti; svetilke na glave, gremo vsi! Pogledat, kaj na nočnem nebu se blešči! (Spesnila: učiteljica Neža) Drugi dan, nič zaspan. Sami od sebe se ob 5:00 zbudimo, sneg in sošolce pozdravljat (budit) hitimo. Prvo uro se o vremenskih pojavih učimo in najbolj fino - za konec si zmaja naredimo. Komaj že čakamo, se v sneg zapodimo, največje snežake na svetu gradimo. Podamo se na senzorno pot, prijatelj nas vodi, da vemo kod. Pekovske kape na glave, predpasnik oblečt, mesimo, mesimo. Piškote damo pečt. Na koncu gledamo pošasti iz oči v oči. Zamižimo. Se premagamo. Se ji po žrelu spustimo in sami sebe zmagamo! S tretjim razredom smo razmišljali o Hansu Christianu Andersenu. Prebrali smo pravljico Palčica, v kateri nastopa ptica lastovka. Ugotovili smo, da je lastovica vezni člen med pisateljem in pravljično zgodbo. Lahko bi rekli da je tista, ki nad pisateljevim oknom bdi in čaka na novo zgodbo... Prvošolci smo komaj dočakali dan, ko smo se z avtobusom odpravili v šolo v naravi na Medvedje Brdo. Najprej smo se razporedili po brlogih, nato pa smo se še pred kosilom odpravili na krajši sprehod po okolici doma. Popoldne pa nas je čakala posebna naloga. Kaj je to bilo, pa si lahko ogledate na spodnjih fotografijah. Lepo vas pozdravljamo! Pri nas že sneži. Tema dneva Zemlje 2024 je Planet proti plastiki, ki nas izziva, da do leta 2060 zmanjšamo proizvodnjo plastike. Spodaj so učenci napisali nekaj predlogov.
“‘Ne slišite, kako diši?’ je drugošolce vprašal Peter Kus, zvočni kuhar, med pripravljanjem nadvse zanimivih slišnih dobrot. Z doma ustvarjenimi zvočili in instrumenti je zakuhal čarobno glasbeno zgodbo, ki je otroke popolnoma prevzela. Glasbena pedagoginja Sara Smrekar je učencem predstavila nekaj glasbil, ki v predstavi nastopijo. Med njimi je tudi žabica, ki so jo učenci tudi sami izdelali. Učenci so se v družbi sošolcev in prijateljev ter knjižničarke Tine udeležili vodenega ogleda razstave v galeriji CUKRARNA. Sprehodili smo se po razstavi Razširjeni vid, ki je vznemiril in zmedel naš vid in sluh. Po ogledu razstave so se učenci tudi sami preizkusili v ilustriranju portretov. V foto galeriji poglejte, kaj smo videli, če pa želite preveriti tudi, kaj smo slišali, pa se boste morali odpraviti na razstavo, ki je odprta do 26. maja. Marec je mesec POMLADI in POEZIJE. Leta 1999 je UNESCO razglasil 21. marec za svetovni dan poezije. Praznovali smo ga tudi v knjižnici, spoznali smo japonsko pesniško obliko HAIKU ter se preizkusili v pesnjenju. Haiku pa ni kar tako, saj ima stroga pravila, in sicer je sestavljen iz 17 zlogov na tale način: Videl sem: mladi 5 zlogov mak ti je pokukal pod 7 zlogov rdeče krilo. 5 zlogov (Josip Osti) Od učencev se je pri sestavljanju haikuja najbolje odrezala Vita Perme iz 7. razreda. Češnja cvetoča spomladi je dišeča ptički žvrgole! |
Foto arhiv OŠ Kašelj
November 2024
|