|
|
|
|
Pet učiteljev OŠ Kašelj se v tem tednu nahaja v Blagoevgradu (Bolgarija) na šoli IV Osnovno uchilishte Dimcho Debelyanov. Učitelji iz Turčije in Slovenije spremljamo bolgarske kolege pri njihovem pedagoškem delu. Spoznavamo različne pristope, oblike in metode dela.
Udeležujemo se različnih delavnic, predavanj in učnih ur. Aktivno sodelujemo na urah izvedenih po STEAM pristopu. Senčenje na delovnem mestu poteka v okviru projekta CIN (Classroom in nature), pod okriljem Erasmus+ programa.
0 Comments
V petek je prvošolce obiskala gospa Mateja. S seboj je prinesla veliko pisano roko, ki je takoj pritegnila našo pozornost. Povedala nam je, da nas vsak prst opominja na eno od zdravih navad, ki so za nas pomembne. Da pa nismo ostali samo pri besedah, smo se odpravili tudi na sprehod. Del naučenega smo želeli preizkusiti tudi v praksi. Ugotovili in potrdili smo, da je lahko zunaj luštno tudi v malo slabšem vremenu. No, pa saj mi to že vemo! V petek popoldne, 8. 3., so šolski prostori na predmetni stopnji oživeli v vsemogočih barvah. Slišalo se je smeh, vzklike navdušenja, veliko je bilo čudenja, roke in možgani so delali na polno. Ponovno smo namreč izvedli večer v knjižnici za učence od 6. do 9. razreda. Učenci so preizkušali svoje spretnosti v različnih delavnicah. Na matematični delavnici so kvadrate in kocke uporabili za reševanje matematičnih ugank, sestavljali so telesa iz Jovo ploščic in zgradili mesto poliedrov. Na impro-literarni ustvarjalnici so spoznavali nenavadne predmete, se prelevili v detektive in reševali skrivnostne primere, ustvarjali in pripovedovali edinstvene zgodbe ter preizkušali meje svoje domišljije. Na kozmetični delavnici so učenci urili eksperimentalne veščine in spoznali pomen sterilnega dela pri izdelovanju kozmetike. Izdelali so dišečo svečko iz sojinega voska, balzam za ustnice in svetleč lip gloss. Na kulinarični delavnici pa so pripravili 3-hodni meni, s katerim so zvečer razveselili lačna usta vseh udeležencev večera. Vse jedi po vrsti so bile izvrstne, poleg tega pa še prava paša za oči. Večer smo zaključili s socialnimi igrami, ki so vključevale lončke in balone, sprehod po šoli z zavezanimi očmi ter igre v krogu. Na koncu je ostal okus po »šeeeeee«, zato bo treba to zagotovo še kdaj ponoviti. Učenci 2. razreda so v okviru tehniškega dne spoznavali ljudska glasbila. Na zelo zanimiv način jih je predstavil gospod Darko Korošec. Drumlica, citre, gosli, piščalka, lončeni bas, palični klavir, dežna palica ... Nekateri so se preizkusili tudi v igranju, prav vsak pa je izdelal svoj bobenček - ropotuljo. 8. razredi so v okviru dneva dejavnosti spoznali poklice, kjer je pomembno dobro znanje kemije. Bili so genetiki, forenziki, kemijski analitiki in naravovarstveniki.
Spoznavali smo delo s preglednicami, vzorci in zaporedji. Učenci 3. B so v preteklih dneh z veseljem čistili okolico šole. Dva učenca se sprva akcije nista želela udeležiti, saj bi, po njunih besedah, to pomenilo, da sta smetarja in da bi ju starejši učenci zaradi tega zbadali. Po pogovoru smo skupaj ugotovili, da je poklic smetarjev glede na njihovo vlogo premalo cenjen in da so tovrstna dejanja lahko le zgled, pa četudi mlajši starejšim. Učenci so ugotavljali, da s tem prispevajo k bolj čistemu, zdravemu in prijetnemu okolju; tako za sebe, kot za druge. Niso mogli verjeti, da lahko nekateri ljudje odpadke odvržejo kar v naravo, k živim bitjem. V delovni vnemi so predlagali, da bi akcijo izvajali vsak dan.:) Veseli so bili tudi pohval in vzpodbud mimoidočih.
Na prestopni dan, ko poteka tudi vseevropska akcija 1DayMore4Volleyball, so učenke in učenci, ki obiskujejo interesno dejavnost odbojka, skupaj z igralkami ŽOK Tabor odigrali prijateljski turnir. Na tehniškem dnevu smo četrtošolci spoznavali kulturno dediščino naše lepe dežele. Izdelali smo velikonočne voščilnice, šopek za dan žena ter ptičke, ki se ženijo na gregorjevo. V mesecu februarju (15. 2. 2024) smo z osmošolci izvedli dan dejavnosti, z naslovom Postavim se zase. Učenci so ugotavljali, kaj vse vpliva na to, da se zmoremo postaviti zase. Raznolike dejavnosti so jim omogočile spoznavanje in razlikovanje med različnimi tipi vedenj in medosebne komunikacije. S pomočjo simulacij problemskih situacij so se učenci urili v asertivnem vedenju in uporabi jaz sporočila. Pri tem so reševali dileme, s katerimi se tudi sami soočajo v življenju. Postavimo se zase in za druge! |
Foto arhiv OŠ Kašelj
February 2024
|
Osnovna šola KašeljKašeljska cesta 119a
1260 Ljubljana |
Telefon01 528 36 59
|
|